| Aktualności | Współpraca | Pomoc | Firma | Kontakt | | £ | | | Kr.
   
zarejestruj się    Zapomniałem hasła
Login : Hasło :    
PRINTSHOP
DRUK KALKULOWANY
ETYKIETY, NALEPKI 3D
KASETONY I LITERY
DRUK I WYCINANIE
GADŻETY REKLAMOWE
PRÓBKI I WZORNIKI

Osłony stojące

 


Informacje ogólne
Bez nadruku – nie wyga podpięcia pliku do zlecenia.

Z zadrukiem – osłony stojące dopuszczamy z zadrukiem CMYK + Biały. 
Do zlecenia należy dołączyć plik przygotowany na wymiar zamówionej osłony oraz nanieść na nim projekt, w miejscu w którym ma zostać wykonany nadruk. Pole zadruku nie może przekroczyć 30% powierzchni osłony oraz musi być odsunięty od krawędzi na min. 2cm.
 


Technologia zadruku
Arizona 360 GT posiada możliwość druku białym kolorem, stosowanym jako samodzielny kolor
lub podkład konieczny dla uzyskania rzeczywistych kolorów, przy druku CMYK na kolorowych i bezbarwnych podłożach.
W zależności od wybranej opcji zadruku należy przygotować pracę według poniższych zaleceń:
 
Arizona 360 GT - CMYK + Biały
Projekt składa się z dwóch stron:
  1. Pierwsza strona z właściwym kolorowym projektem w CMYKu.
    UWAGA: Należy pamiętać, że wszystkie elementy na tej stronie o składowych CMYK - 0,0,0,0 (czyli „BIAŁY") lub bez nadanego koloru, pozostaną niezadrukowane.
  2. Druga strona z projektem do wykonania tylko białego nadruku.Przygotować jako 100% Black (K 100) bez dodatkowych składowych (oznacza to  „W tym miejscu nadrukuj BIAŁY kolor”).
Kolejność warstw zadruku:
  • Druk na podłożach bezbarwnych (przezroczystych) nie samoprzylepnych jest wykonywany w odbiciu lustrzanym (odbicie wykonuje operator) 
      Kolejność:   Obserwator  →  Bezbarwne podłoże → CMYK → Biały
     
  • Druk na foliach samoprzylepnych bezbarwnych (przezroczystych) jest wykonywany bez odbicia lustrzanego.
      Kolejność:   Obserwator  →  CMYK → Bialy → Folia → Klej
 
Jeśli istnieje konieczność zastosowania innej kolejności warstw zadruku podaj w uwagach jednoznaczne instrukcje.
Dla przykładu : Naklejka za szybę klejona od wewnątrz.
W uwagach napisz:  Obserwator ˃ (szyba) ˃ Klej ˃ Folia ˃ Cmyk ˃ Biały – odbicie lustrzane
 
Tylko Biały
Druk wyłącznie na podłożach kolorowych.
Przygotowanie:  Biały przygotować jako 100% Black (K 100) bez dodatkowych składowych 
(oznacza to „W tym miejscu nadrukuj BIAŁY kolor”).

Nie dopuszcza się, z uwagi na niewielką dokładność procentowego odwzorowania białego koloru, drukowania białych przejść tonalnych. 

Przy druku napisów w technologii „Tylko Biały” zaleca się minimalną wielkość czcionki 10pkt.


Grafika
Model kolorów
Pracę należy przygotować w modelu CMYK (nie dotyczy prac z uzyciem dodatkowych kolorów), jeżeli występują w pracy obrazy rastrowe (tekstury, fotografie) należy je również zamienić na CMYKa. 
Miesznie różnych przestrzeni barwnych lub modeli kolorów w jednym dokumencie (np. CMYK i RGB) doprowadzi do błędnego odwzorowania kolorów i nie podlega reklamacji. 
Czarna apla
Aby uzyskać pełną, ciemną czerń należy użyć koloru czarnego zbudowanego ze składowych 33%C 33%M 33%Y 100%K. 
W druku na materiałach do podświetleń należy użyć składowych 60%C 55%M 50%Y 100%K.
Przejścia tonalne
Nie stosuj przejść tonalnych do wartości mniejszej niż 5%.

Dla koloru białego nie stosować przejść tonalnych.
Optymalna rozdzielczość
150 – 300 dpi
NIE należy sztucznie zwiększać rozdzielczości poprzez resampling.


Zapis do pliku
Formaty plików
*.CDR do wersji X4 włącznie (ze względu na błędy w eksporcie wyższe wersje niedopuszczalne)
Należy pamiętać o zamianie wszystkich tekstów na krzywe.

* PDF w formacie PDF/X1-a, a w przypadku oprogramowania nie zawierającego możliwości eksportu do tego formatu - PDF 1.3 (zgodność z ACROBAT 4.0)
Należy pamiętać o zamianie wszystkich tekstów na krzywe lub osadzić czcionki w pliku.

*. TIF spłaszczony i bez dodatkowych kanałów Alfa. Jedyna akceptowana i zalecana wewnętrzna kompresja to LZW.

*. JPG 
Uwagi
Przy zapisie do PDF-a należy ustawić wysoką rozdzielczość grafiki. PDF zapisz w wersji 1.4 (zgodnej z Acrobat 5.0.)

Jeśli w pracy występuje tekst pamiętaj, że przed zapisaniem pracy należy zamienić go na krzywe lub osadzić czcionki w pliku (w plikach PDF).
Nie rasteryzuj tekstów!!!

 Jeśli praca zawiera więcej niż jedną stronę, zapisz wszystkie strony w jednym pliku. Jeśli wybrany przez ciebie format nie pozwala na taki zapis, zapisz dwa odrębne pliki z nazwami awers i rewers. (np.: projekt_awers.tiff, projekt_rewers.tiff)
 
W przypadku przygotowywania osobnych plików do uszlachetniania należy w ich nazwie zawrzeć informację, której strony dotyczą (np.: maska_awers.pdf, maska_rewers.pdf)

Jeśli wysyłasz więcej niż jeden plik, spakuj pliki do formatu ZIP.

 W przypadku zapisu TIFF, należy zapisać plik jako jedna warstwa, bez dodatkowych kanałów.

 W przypadku skomplikowanych projektów zawierających wiele warstw, nachodzące na siebie grafiki, cienie, przezroczystości itp. należy, na ile jest to możliwe, spłaszczyć do jednego obrazu tła, zachowując w postaci wektorowej jedynie teksty, loga, linie i inne istotne elementy projektu.
W szczególności problem dotyczy programu CorelDRAW X4, gdzie w skrajnym przypadku pomimo prawidłowo wyglądającego pliku PDF na wydruku mogą pojawić się błędy.


Jeśli praca zawiera więcej niż jedną stronę, zapisz wszystkie strony w jednym pliku. Jeśli wybrany przez ciebie format nie pozwala na taki zapis, zapisz odrębne pliki z odpowiednimi nazwami. (np.: projekt_awers.tiff, projekt_awers_bialy.tiff, projekt_rewers.tiff, projekt_rewers_bialy.tiff


Korzystanie z serwisu oznacza akcepatcję : regulaminu współpracy, polityki prywatności i cookies.

PrintNet korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies nięzbędnych do obsługi sklepu internetowego i tworzenia statystyk.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

 
    @PrintnetPL