| Aktualności | Współpraca | Pomoc | Firma | Kontakt | | £ | | | Kr.
   
zarejestruj się    Zapomniałem hasła
Login : Hasło :    
PRINTSHOP
DRUK KALKULOWANY
ETYKIETY, NALEPKI 3D
KASETONY I LITERY
DRUK I WYCINANIE
GADŻETY REKLAMOWE
PRÓBKI I WZORNIKI


        

Przyłbica ochronna

 


Informacje ogólne
Przyłbica standard, bez nadruku – nie wyga podpięcia pliku do zlecenia.

Przyłbica z dodatkowym paskiem reklamowym - projekt przygotować należy korzystając z szablonu. Pasek reklamowy zadrukowany w technologii UV CMYK HQ. Projekt może być przygotowany do spadu. 

 


Wymiary
Szablon paska reklamowego przyłbicy
Pobierz szablon z objaśnieniami:
Pobierz plik:
Szablon paska reklamowego przyłbicy  


UWAGA!
Szablon służy jako wzór do projektowania. Przed zapisaniem gotowego projektu szablon należy usunąć, aby nie został wydrukowany razem z użytkiem!Dopuszczalne jest pozostawienie linii niebieskiej wyznaczającej obszar projektu.
Format użytku
Format użytku - jak na szablonie - obrys wykonany czerwoną linią.
Format projektu
Format projektu - jak w pliku z szablonem. (obrys wykonany niebieską linią).
Spad
Tło pracy oraz wszystkie obiekty przylegające do krawędzi użytku (czerwona linia w szablonie) należy wyprowadzić na spad 2mm poza krawędź (do linii niebieskiej).
Uwagi dodatkowe
Tło pracy nie może wychodzić poza obszar wyznaczony linią niebieską. Obiekty istotne należy odsunąć od linii cięcia (kolor czerwony) i gięcia (kolor żółty ) o min. 5mm.

Nie zmieniaj położenia szablonu (i tym samym projektu) na arkuszu!
W przeciwnym razie praca zostanie krzywo przycięta!




Grafika
Model kolorów
Pracę należy przygotować w modelu CMYK (nie dotyczy prac z uzyciem dodatkowych kolorów), jeżeli występują w pracy obrazy rastrowe (tekstury, fotografie) należy je również zamienić na CMYKa. 
Miesznie różnych przestrzeni barwnych lub modeli kolorów w jednym dokumencie (np. CMYK i RGB) doprowadzi do błędnego odwzorowania kolorów i nie podlega reklamacji. 
Czarna apla
Aby uzyskać pełną, ciemną czerń należy użyć koloru czarnego zbudowanego ze składowych 33%C 33%M 33%Y 100%K. 
W druku na materiałach do podświetleń należy użyć składowych 60%C 55%M 50%Y 100%K.
Przejścia tonalne
Nie stosuj przejść tonalnych do wartości mniejszej niż 5%.
Optymalna rozdzielczość
Optymalną rozdzielczością dla grafiki rastrowej i zdjęć jest 600dpi.
Rozmieszczenie obiektów
Obracając projekt o -90 stopni należy sprawdzić czy mapy bitowe obracają się poprawnie.

Wszystkie teksty umieszczaj na osobnej warstwie (górnej).

W przypadku zapisu jako CDR pracę należy zgrupować oraz zamienić czcionki na krzywe.
W pliku należy zdefiniować format strony zgodny z w.w. formatem projektu a projekt umieścić centralnie na stronie.
W przypadku zapisu jako EPS projektu bez tła (białego) należy go ograniczyć ramką o wymiarach zgodnych z w.w. formatem projektu.


Z uwagi na tolerancję pozycjonowania podłoża mogą wystąpić pewne przesunięcia pracy względem użytku. Dlatego odradzamy umieszczania wokół projektu wszelkiego rodzaju ramek, których niecentryczność na użytku może być widoczna.

Wszystkie strony w pliku powinny mieć tę samą orientację. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi w przypadku wydruków składanych, czy po złożeniu obie strony mają poprawną orientację. 
Użytki domyślnie odwracane są „Head to Head".


Zapis do pliku
Formaty plików
Preferowane PDF
Akceptowane: TIFF, JPG w rozdzielczości 600 dpi (przy większych projektach 300 dpi).
Akceptowane: (niepolecane) CDR, TIFF i JPG (w rozdzielczości innej niż  600/300 dpi).
Uwagi
Jeśli w pracy występuje tekst pamiętaj, że przed zapisaniem pracy należy zamienić go na krzywe lub osadzić czcionki w pliku (w plikach PDF).
Nie rasteryzuj tekstów!!!

Jeśli praca zawiera więcej niż jedną stronę, zapisz wszystkie strony w jednym pliku. Jeśli wybrany przez ciebie format nie pozwala na taki zapis, zapisz dwa odrębne pliki z nazwami awers i rewers. (np.: projekt_awers.tiff, projekt_rewers.tiff)
 

Jeżeli zaznaczono opcję wycinania krzywoliniowego, to projekt z kształtem do wycięcia należy zapisać w oddzielnym pliku (ze słowem „ciecie” w nazwie).
Do projektów można dołączyć podgląd (ze słowem „podglad” w nazwie pliku).
W przypadku projektów z poddrukiem sposób przygotowania plików został opisany w sekcji Grafika (powyżej). 


Jeśli wysyłasz więcej niż jeden plik, spakuj pliki do formatu ZIP.

W przypadku zapisu TIFF, należy zapisać plik jako jedna warstwa, bez dodatkowych kanałów.

W przypadku skomplikowanych projektów zawierających wiele warstw, nachodzące na siebie grafiki, cienie, przezroczystości itp. należy, na ile jest to możliwe, spłaszczyć do jednego obrazu tła, zachowując w postaci wektorowej jedynie teksty, loga, linie i inne istotne elementy projektu.
W szczególności problem dotyczy programu CorelDRAW X4, gdzie w skrajnym przypadku pomimo prawidłowo wyglądającego pliku PDF na wydruku mogą pojawić się błędy.


Informacje dodatkowe
Należy zwrócić uwagę na możliwość wystąpienia różnic w kolorach w stosunku do wydruków z drukarek atramentowych oraz obrazu wyświetlanego na monitorze ze względu na różnice w technologii druku i prezentacji barw.

W przypadku ciemnej apli na obu stronach karty mogą być widoczne odpryski farby, dlatego jedna ze stron powinna być jaśniejsza.

Należy unikać białych cienkich tekstów na ciemnym tle - na tworzywie farba lekko rozlewa się, co może skutkować nieczytelnością białych tekstów.


Korzystanie z serwisu oznacza akcepatcję : regulaminu współpracy, polityki prywatności i cookies.

PrintNet korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies nięzbędnych do obsługi sklepu internetowego i tworzenia statystyk.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

 
    @PrintnetPL