|
Polityka prywatności |
|
|
INFORMACJE OGÓLNE
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady pozyskiwania, przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z założeniem i administrowaniem konta Klienta, realizacją zamówień oraz działań marketingowych za pośrednictwem naszych serwisów: www.printnet.pl, printnet.sk, printnet.cz, printnet.co, printnet.dk, mitprintnet.dk, meinprintnet.de, redimprenta.es; boxprint.pl, fotobook.pl
Odwiedzając i/lub korzystając z naszych serwisów, zgadzasz się na założenia niniejszej polityki prywatności.
Administratorem danych osobowych jest D&D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gliwicach 44-100, ul. Moniuszki 6, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000050400 przez Sąd Rejonowy W Gliwicach, X Wydział Gospodarczy KRS, identyfikująca się numerem NIP: 631-10-03-966, kapitał zakładowy: 838 000 zł, zwana dalej D&D.
Ochrona danych osobowych dla D&D stanowi najwyższy priorytet. Wszyscy nasi pracownicy i współpracownicy zostali przeszkoleni w zakresie ich przetwarzania i ochrony. Nie ujawniamy, nie sprzedajemy, nie przekazujemy i nie wypożyczamy innym bazy danych swoich klientów.
RODZAJ ZBIERANYCH DANYCH.
Informacje przekazywane przez Klienta do nas.
Gromadzimy informacje, które nam bezpośrednio przekazuje Klient, zakładając swoje konto w D&D (imię i nazwisko / nazwa, adres zamieszkania/prowadzenia działalności gospodarczej, NIP, rodzaj prowadzonej działalności oraz adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu) lub zarządzając swoim kontem (dane w zakresie składanych zleceń: parametry produktów, pliki graficzne, teksty, adresy wysyłkowe itp.) .
Informacje gromadzone przez nas automatycznie.
Podczas odwiedzin w naszym serwisie, możemy w automatyczny sposób gromadzić pewne informacje takie jak adres IP (Internet Protocol Address), rodzaj przeglądarki, wersja systemu operacyjnego itp. Wykorzystujemy te dane w celu realizacji procesów niezbędnych do pełnej funkcjonalności serwisu internetowego, a także mogą być wykorzystywane w celach statystycznych – dane o ruchach na stronie, ilości wejść na stronę oraz odsłon strony, do zbierania ogólnych informacji np. o regionie, z którego wychodzi połączenie.
Ciasteczka i inne technologie śledzenia.
Współpracujemy z innymi firmami w celu świadczenia przez nie usług analitycznych i obsługi reklam w naszym imieniu w Internecie oraz w aplikacjach mobilnych za pośrednictwem m.in. narzędzi analitycznych Google Analytics (administrator Cookies : Google Inc z siedzibą w USA). Te podmioty mogą używać ciasteczek, sygnalizatorów sieci web, identyfikatorów urządzeń i innych technologii w celu zbierania informacji o użytkownikach naszych usług, w tym także o ich adresie IP, rodzaju przeglądarki, informacji o sieci komórkowej, odwiedzonych stronach, czasie spędzonym na stronach, klikniętych linkach i informacji o konwersji.
Większość przeglądarek internetowych posiada domyślnie włączone ustawienie akceptowania ciasteczek. Możliwe jest zazwyczaj wprowadzenie ustawienia usuwającego lub odrzucającego ciasteczka. Proszę jednak wziąć pod uwagę, że wybór usunięcia lub odrzucenia ciasteczek, może wpłynąć na dostępność i funkcjonalność naszych usług.
ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH
D&D przetwarza dane na podstawie zgód wyrażanych przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają do ich przetwarzania, to jest w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy (zamówienie/zlecenie).
Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Odwołanie zgody jest możliwe w każdym momencie, w zakładce Twoje konto/ Twój profil.
CEL ZBIERANIA DANYCH
D&D przetwarza dane osobowe w celu:
- Realizacji zamówień, dostarczania produktów/usług na życzenie Klienta, w tym wysyłek na wskazane adresy, przetwarzania transakcji i przesyłania związanych z nimi informacji, potwierdzeń, faktur.
- Oferowania, utrzymywania, poszerzania i doskonalenia naszych produktów i usług.
- Przekazywania Klientom spersonalizowanej informacji handlowej (na podstawie zgody), w tym m.in. informacji o produktach, usługach, ofertach, promocjach, ankietach, dodatkowych rabatach i innych działaniach D&D, które w naszym przekonaniu są interesujące dla Klienta.
- Przekazywania Klientom darmowych próbek, wzorników i innych materiałów reklamowych oraz w celu przeprowadzania konkursów i akcji marketingowych (na podstawie zgody na otrzymanie informacji marketingowej).
- Utrzymania poprawnie i w pełni funkcjonalnie działającego serwisu, a w szczególności dostosowania zawartości stron internetowych serwisu internetowego do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych serwisu (własne cookies).
- Analizowania i śledzenia danych, określania popularności treści, dostarczania reklam i treści zgodnych z zainteresowaniami Klienta w ramach naszych usług i oraz lepszego zrozumienia jego aktywności na stronie.
ZMIANY W DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie danych osobowych Użytkownik Serwisu D&D ma prawo poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania swoich danych osobowych w każdym czasie. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (dane rejestracyjne ścisłego zarachowania, w tym dane do faktur) lub wprowadzić zmiany na stronie w panelu Klienta (dane kontaktowe email, telefon, adresy wysyłkowe).
PRZECHOWYWANIE DANYCH OSOBOWYCH
Rejestracja w serwisie D&D jest dobrowolna, dane zapisywane są w bazie, celem usprawnienia dalszej współpracy. Przechowujemy dane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne dla prawidłowego wywiązania się przez nas z umowy oraz umożliwiający nam przesłanie do niego spersonalizowanej informacji handlowej. Klient sam decyduje o długości okresu współpracy i w każdej chwili może zrezygnować z konta w serwisie i żądać usunięcia podanych przez niego danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym), kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (druk@dd.com.pl).
Po likwidacji konta dane są przechowywane wyłącznie na potrzeby zabezpieczenia dochodzenia roszczeń lub z tytułu konieczności przechowywania dokumentacji wynikającymi z odrębnych przepisów prawa (np.podatkowego).
UDOSTĘPNIANIE DANYCH
Zbierane przez nas informacje mogą być udostępnione dostawcom usług, którzy potrzebują dostępu do takich informacji, w celu wykonania prac w naszym imieniu:
- operatorzy systemów płatności, realizujący płatności za zakupione w serwisie towary/usługi;
- firmy kurierskie dostarczające zakupione towary do Kupujących lub pod wskazane przez nich adresy, mogące również pobierać opłaty i domagać się wylegitymowania w celu potwierdzenia tożsamości odbiorcy;
- biuro księgowe – prowadzące kompleksową obsługę księgową i administracyjną firmy, a także obsługę kadrową i płacową.
- WEB 100 TECHNOLOGIE (CYPR) LTD – platforma Internetowa obsługująca Fotobook.pl
Ilość przekazywanych współpracującym z nami firmom danych ograniczona jest do wymaganego minimum.
Wszystkie firmy, które uzyskują dostęp do przekazanych przez Użytkowników Serwisu danych zobowiązały się do ochrony danych osobowych w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa oraz do przeszkolenia swoich pracowników w zakresie przetwarzania i ochrony uzyskanych danych osobowych.
Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
AKTUALIZACJA POLITYKI PRYWATNOŚCI
W przedmiotowej polityce prywatności D&D może wprowadzać zmiany i aktualizacje, które mogą być konieczne w celu udoskonalenia jej funkcjonowania. Każda zmiana zostanie zaznaczona w serwisie poprzez aktualizację daty zapisanej przy Polityce Prywatności. W ten sposób łatwo będą Państwo mogli się zorientować czy są zmiany i w razie ich odnotowania zapoznać z ich treścią.
|
|
|
|