
|
Jak przenieść zlecenie
|
|
|
Reguły przenoszenia zleceń
Przed przystąpieniem do przenoszenia zleceń należy pamiętać o pewnych regułach które się z tym wiążą:
- Podczas przenoszenia zlecenia z zamówienia o krótszym terminie realizacji do innego zamówienia z dłuższym terminem, termin realizacji zlecenia wydłuży się.
- Podczas przenoszenia zlecenia z zamówienia o dłuższym terminie realizacji do innego zamówienia z krótszym terminem, termin realizacji zlecenia nie ulegnie zmianie jednak wydłuży się termin realizacji zamówienia do którego zostało przeniesione zlecenie.
- Terminy realizacji przypisane są do każdego zlecenia osobno. I są uaktualniane przy każdej operacji przeniesienia. Dlatego powtórne przeniesienia zlecenia do poprzedniego zamówienia nie spowoduje powrotu do poprzednio ustalonych terminów.
Wszelkie koszty wysyłki naliczane są w trakcie fakturowania przesyłki. W związku z tym:
- Jeśli w wyniku przeniesienia zlecenia, w zamówieniach ulegnie zmianie sumaryczna waga zleceń koszy przesyłki zamówień mogą ulec zmianie.
- Jeżeli w wyniku przeniesienia zlecenia w zamówieniu objętym promocją „darmowa przesyłka” zmniejszy się wartość zamówienia poniżej kwoty 500zł naliczona zostanie przesyłka bez uwzględnienia promocji
- Jeżeli w wyniku przeniesienia zlecenia w zamówieniu objętym promocją „darmowa przesyłka” zwiększy się sumaryczna waga zleceń powyżej 30kg naliczona zostanie przesyłka bez uwzględnienia promocji
- Jeżeli przeniesiemy zlecenie z zamówienia płatnego przelewem do zamówienia płatnego za pobraniem przeniesione zlecenie będzie fakturowane za pobraniem (i odwrotnie)
- W wyniku połączenia kilku zamówień o wartości netto mniejszej od 500 zł, nie wystąpi promocja w postaci bezpłatnej dostawy, nawet gdy nowe, połączone zamówienie będzie miało wartość większą od 500 zł.
Instrukcja obsługi
Na liście zamówień jest widocznych ostatnich 30 zamówień (wraz z podstawowymi informacjami). Po kliknięciu na numer zamówienia lub przycisk „rozwiń” pod zamówieniem pokazuje się lista jego zleceń. Chcąc schować informacje o zleceniach należy kliknąć przycisk „zwiń". Można rozwinąć dowolną liczbę zamówień w tym samym czasie. W celu przeniesienia zlecenia z jednego zamówienia do innego należy pod danym zleceniem wybrać z rozwijanej listy numer zamówienia, do którego chcemy przenieść zlecenie i nacisnąć przycisk „przenieś".
Chcąc rozdzielić zamówienie należy przenieść zlecenie do nowego zamówienia i ewentualnie przenieść do niego inne zlecenia. Na liście zamówień, do których można przenieść zlecenia są tylko te zamówienia, których stan realizacji pozwala na dołączenie zlecenia.
|
|
|
|